joi, 10 februarie 2011

zi de salariu ;;) ??


nici o problema , am gasit si o metoda sa nu mai arunc banii aiurea pe prostii sau pe "pamant" deoarece mai sus avem formula de calcul al pretului planetelor :)) da ati auzit bine :))

Un astrofizician de la Universitatea California a gandit formula de calcul care stabileste valoarea planetelor. Astfel, Pamantul a fost evaluat la 5 milioane de miliarde de dolari.
Asta in timp ce Marte ar valora 14.000 de dolari, iar Gliese 581c ar fi chiar ieftina, doar 160 de dolari, in ciuda faptului ca sora sa geamana ar ajunge la 60.000 de dolari, potrivit calculelor lui Laughlin. Planetele aflate la distanta mare de Pamant ar putea ajunge si la 10 dolari.


deci ma gandeam sa-mi iau o planeta la vreo 160 euro si inca doua la 10 euro si de restu stele :D

Un comentariu:

  1. :)))aww prea tare :X am si eu 25 de euro imi cumpar o stea/planeta o cartela orange si mai raman si cu maruntis:))))

    RăspundețiȘtergere