marți, 26 aprilie 2011

romanii au talent " dar nu castiga"

Adrian Tutu, criticat de internauti! Vezi aici ce spun romanii despre castigatorul Romanii au talent!





Adrian Tutu a castigat finala Romanii au Talent de luni seara, dupa ce telespectatorii l-au votat ca fiind cel mai talentat roman. Numai ca anuntul ca el a castigat marea finala a adus si critici in randul publicului care a urmarit show-ul.
Acestea pot fi vazute cel mai bine pe internet. Valuri de internauti isi exprima multumirea sau nemultumirea fata de rezultatul concursului. Valul de critici il vizeaza atat pe castigatorul Romanii au Talent, dar si conducerea televiziunii care a organizat concursul.
Atat forumurile cat si retelele de socializare au fost asaltate cu mesaje de protest. Cei mai multi au fost revoltati ca nu talentul, ci cazul a castigat marele premiu de 120.000 de euro, potrivit celor de la Adevarul.


Iata cateva dintre mesajele postate atat pe site-ul Mondo News cat si pe retelele de socializare:

Dydy: "Ca intotdeauna....castiga in primul rand povestea si apoi talentul...oricum, felicitari Adrian".
Anca: "Rusine PRO TV ati manipulat toata tara. Nu am nimic personal cu Adi dar nu el este adevaratul talent. Putea castiga oricare din cei 12, dar el nu merita".
Laura: "Cu fiecare secunda ne aratam prostia, cu fiecare fapta dovedim incultura romanilor. Mi-e rusine ca sunt romanca. Pai asta e talent??Batjocura!".
Andrei: "Nu ma asteptam sa castige baiatul asta. Ma asteptam la Narcis sau Agache. Nu va mai uitati de acum inainte la emisiune. Asta daca intr-adevar v-a deranjat rezultatul".
Cristi: "Regretabil. A fost o finala cu neajunsurile ei, in care s-au consumat energii, trairi si-n care toti visau sa castige. A castigat insa Pro-tv-ul prin totala lipsa de transparenta a votarii, prin numarul imens de sms-uri taxate la profit. A lipsit arbitrajul corect la numararea voturilor toata lumea traind cu certitudinea unor aranjamente de culise. Pentru ca asa e in tara asta, tara culiselor, tara aranjamentelor, a cazurilor sociale, a talentelor emigrate. Totusi Pro-tv nu a excelat, ca nici o televiziune dealtfel, in moralitate si scopul a fost rating-ul si nu o competitie cat de cat corecta. Daca nu afisam intotdeauna unitatile de masura a valorilor, fie si numarul de voturi in acest caz, totul capata accente de un cinic si derizoriu comercial. Lasati sabloanele cazurilor sociale promovate in alte emisiuni si poate se va discuta de talente. Pacat...Multi candidati au mizat pe povestile lor lacrimogene si pana la urma se pare ca asta a contat. Promovati demnitatea individului odata cu talentul si tara aceasta va prospera. Altfel vom aglomera treptele de la metrou".
Mihai Diaconescu: "Faptul ca Tutu a castigat Romanii au talent e un mesaj ca poti pune mana pe un purcoi de bani fara prea mult talent".

Sylvia, fosta membra a trupe A.S.I.A., este dezamagita de cele intamplate: "Mi-am pierdut patru ore, degeaba, in fata televizorului. Rezultatul votului este penibil... Cum sa fie Adrian Tutu cel mai talentat roman?".
Andy Moisescu
Am renunțat de mult să mai judec votul poporului. Nu văd le ce mi-ar folosi. Prefer să-l iau așa cum e și să-mi vad de drum. Oricum eu am câștigătorii mei.

În ordine alfabetică. Cosmin AGACHE, BALLANCE, BLOCKBUSTERS, DANCE FICTION CREW, Valentin DINU, FREAKQUENCY, Narcis IANĂU, Valentin LUCA, Valentin PĂUN, Alin STANIS, TITANII FUNKY FRESH si TROUBLE
 sunt gata de spectacol.


Dacă nu reușiți să dați de ei, apelați-mă cu încredere. N-o să vă dezamăgesc. Nici eu, nici ei.

 
http://www.facebook.com/pages/ANTI-FANII-LUI-ADRIAN-TUTU/141464025922464

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu