joi, 7 aprilie 2011

lipsa ....de somn

e tarziu , dar tarziu in noapte sau chiar e dimineata , ce sa fac si eu ca tot omu mi-am citit mailurile si printre mailurile mele , sa va zic si ca primesc multe mailuri pe zi cam 20 la numar , ce credeti ca am gasit :)) titlu mare "Un asteroid se indreapta periculos spre Pamant "sursa nu o zic pentru ca nu vreau sa fac reclama , si am inceput sa ma gandesc acum daca se indreapta atat de periculos pe cat suna , pentru ca intotdeauna poti considera ceva periculos doar ceva inarmat pana in dinti , pus pe scandal sa mai fie si beat sau drogat , si cum toate detaliile despre acest asteroid numit 2010SO16 nu prea contineau indicii care sa ma sperie un pic , m-am gandit sa-l trec la un asteroid foarte periculos deoarece e mai periculos decat pare deoarece nu se dau detalii concrete deci nu vor sa sperie populatia , in fine am inceput acum sa imi fac o lista cu chestiile care trebuie sa le fac inainte sa ne loveasca uriasu deci :
                               1 sa-mi amintesc care ar fi primu lucru pe care l-as face daca am fi loviti de un asteroid
                               2 sa-i otravesc pisica vecinului de la 3
                               3 sa merg pe contrasens pe autostrada ca am vazut ca ajungi la tv repede 
                               4 sa nu mai citesc mailurile sau sa le trec la spam 
 

TU CE AI FACE ?? :))



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu